2008. április 9., szerda

A különös lány

Reggel, amikor elindultam munkába, meglepetésemre ott állt a ház előtt a már rég látott különös lányt. Csak állt, és mint mindig, most sem szólt semmit. Nem is mozdult, csak nézett engem. A biztonság kedvéért a kulcsot azért jól elraktam, nehogy a házban kutakodjon, míg én dolgozok.
A buszmegállóba érve ő akkor már ott várt. Odamentem mellé, megkérdeztem, hogy hívják, de csak kacsintott egyet. Nem szólt semmit. Senki más nem volt a megállóban. Ez is különös, hisz ilyenkor legalább 15-20 ember szokott itt várakozni. Pár percen belül megérkezett a busz. Én felszálltam, de ő továbbra is csak állt a megállóban, és nézett. Viszont amikor a városba megérkeztem, ő már ott állt a megállóban. Félelmetes, hogy szinte mindenhová követ, és mindig előttem odaér. Amikor az iskolába értem, ő ott állt a kapu mellett. Egyre félelmetesebb, amit művel. Eddig is volt, amikor követett, de nem ilyen mértékben.
A munkaidő hamar letelt, és amint várható volt, munkaidő után ő már ott állt, szemben az iskolával. Engem nézett, amint elindulok a busz felé. Viszont amikor felszálltam a buszra, ő ott ült az egyik hátsó ülésen. Odaültem mellé. Elkezdtem kérdezősködni, hogy kicsoda és mit akar, de egyetlen szót sem volt hajlandó mondani. Mikor megérkeztem a faluba, leszálltam a buszról. Ő továbbutazott. Azonban mielőtt hazaértem volna, egy alacsony, barna hajú kissráccal találkoztam. Csak ennyit mondott: "Látom, nagyon bejössz neki! Csak így tovább! Hajts rá, úgysincs senkije!" Nem tudom, hogy ki lehetett ő, és hogy tényleg erre a lányra gondolt-e, de nem kizárt, hogy valami rokona lehet. Kicsit hasonlított rá.
A nap további részében más különös esemény nem történt. Kíváncsian várom, hogy reggel megint találkozunk-e, és hogy mikor akar már végre megszólalni. Lehet, hogy tényleg csak belémzúgott, és ezért követ mindenhová? De ennyire félénk lenne, hogy még ha kérdezem, sem hajlandó megszólalni?
Mellesleg nem néz ki rosszul, igen szép lány. Csak meglehetősen furcsa és szótlan.

Nincsenek megjegyzések: