2008. december 7., vasárnap

Levél Emíliától

Reggel egy különös levelet találtam a postaládámban. Nem a postán keresztül juttatták el hozzám, valaki egyszerűen bedobta a hozzám. Feladónak csak annyi volt írva: Emília. Vajon ő az az Emília lehet?
Elolvastam a levelet, de csak valami unalmas történetet ír benne. Egy lányról szól, aki a sötét erdőben eltéved, de találkozik egy jóképű fiatal sráccal, aki hazajuttatja. Ezután egymásba szeretnek, megházasodnak, gyerekeik születnek, és boldogan élnek... Kissé eseménytelen, és fogalmam sincs, hogy ezt miért küldhette nekem.
Délután Klaudiának is megmutattam, és nagy megdöbbenésemre rájött, hogy ha a szavak első betűit összeolvassuk, egy titkos üzenetet kapunk. "Emília vagyok. Nagy baj van, mentsetek ki innen. Fogságban vagyok. Titeket is el akarnak rabolni." Megrémültem, amikor megláttam az üzenetet. Nem tudtam, mihez kezdjek. Szerencsére volt, aki segítsen. Elmentem a kórház volt főorvosához, hátha tud valamit. Jó volt a megérzésem, nagyon is képben volt a történéseket illetően. Kis gondolkodás után felfedte előttem élete legnagyobb titkát: húszéves kora óta egy titkos szervezetnek dolgozik. Feladatuk bizonyos bűnszervezetek ellehetetlenítése, valamint a másik világokból érkezők megfigyelése. Ezek szerint tudnak az átjáró létezéséről. Ígéretet tett rá, hogy miután a jelenlegi problémát megoldjuk, segít pár dologban az átjáróval kapcsolatban.
Megtudtam, hogy Emíliát a volt barátjának a bandája tartja fogva. Az ország több részén is jelen van a bűnbandájuk, de eddig még szerencsére kevés bűneset írható a számlájukra. A terveik viszont félelmetesek. Évek óta építgetik a kapcsolatrendszerüket, és mára már olyan hatalmuk van, hogy irányításuk alá tudnák vonni a fél országot. Mindenhol ott vannak.
Kicsit megijedtem, de a doki biztosított róla, hogy nem lesz gond. Urai a helyzetnek, csak gyorsan kell cselekedni. Most még tudják, hogy hol tartják fogva Emíliát, de pár napon belül át akarják szállítani máshová. Még azelőtt kell kiszabadítani. Így aztán a következő vonattal indulunk is az Északi Hegyvidékre.

Nincsenek megjegyzések: