2009. július 18., szombat

A találkozás

Kora délelőtt találkoztam azzal az emberrel, akitől a levelet kaptam. Biztonsági okokból elvitt egy jól őrzött épületbe, és ott adta elő a történetét. Elmesélt mindent részletesen az elejétől.
Az itteni énem évekkel ezelőtt megismerkedett egy lánnyal, Fannival. Nagyon jó barátok voltak. Egyik nyáron elmentek közösen nyaralni, de a nyaralásról Fanni már nem tért vissza. Egyszerűen eltűnt, és a helyén csak egy fényes kék gömb látszott, ami pár másodperc múlva szintén eltűnt. A rendőrség azonnal átfésülte a környéket, de ők is tehetetlenek voltak.
Ezután kezdtem el – mármint az az ember, aki ebben a világban voltam – foglalkozni a fizikával. Fannit nem rabolták el, szó szerint eltűnt, talán egy másik fizikai térbe került. A kutatással nagyon jól haladtam, sikerült megtalálnom egy másik univerzumba az átjárót. (Ez az a titokzatos átjáró, amit egy ideje már kutatunk.) Ez szabályos időközönként nyílik meg, csak azt kell tudni, hogy pontosan hol. A terv az volt, hogy az egyik alkalommal, amikor megnyílik, átmegyek a másik világba, megkeresem Fannit, majd amikor legközelebb megnyílik az átjáró, visszajövünk. De a terv valamiért rosszul sült el. Úgy sejtem, ezen az átjárón keresztül kerültem ide, és ugyanezen keresztül tűnt el az itteni énem.
Még azt is megtudtam, hogy a házamban van egy titkos pince, aminek a lejárata az egyik szekrényem alatt van. Ott találok mindent, ami a kutatással kapcsolatos.
Ez után a találkozó után azonnal odahívtam Klaudiát és a dokit, majd közösen megnéztük a titkos pincét. Bámulatos volt, megtaláltunk leírva minden adatot az átjáróról. Most a következő pár napban átnézzük az iratokat, majd pedig eldöntjük, mi legyen.

Nincsenek megjegyzések: