2008. február 4., hétfő

A fizikatanár

Ma ismét elhívtam teázni a fizikatanárt. A lányról csak annyit mondott, hogy látta már néhányszor, de különösebben nem ismeri. Annyit tud róla, hogy az egyik környező faluban lakik, és gyakran bukkan fel különös fizikai anomáliák helyszínén. Többet ő sem tudott mondani, de végülis a semminél ez is több.
Ezután arról beszélgettünk, hogy vajon miként kerülhettem ide, és hol van most a valódi világ, amiben egész eddig éltem. Múltkor említett valami anomáliákat a téridő folytonosságában, erről is próbáltam tőle információkat szerezni. Szerencsére most bőbeszédűbb volt, és elmesélt mindent, a kutatásainak kezdetétől fogva.
Fiatal korában sokat tanulmányozta Einstein elméleteit és munkásságát, különösen a relativitáselméletet és a kozmológiai állandót. Aztán egy idő után rájött, hogy valami hiányzik ezekből az elméletekből. A kísérletei azt mutatták, hogy bizonyos energiaimpulzusok eltűnhetnek, ha elég nagy elektromágneses térbe kerülnek. Csak úgy eltűnnek a semmiben. Hosszas kísérletezés után is csak annyira jutott, hogy a Föld gravitációs ereje is szükséges ahhoz, hogy ezek az impulzusok eltűnjenek, azonban még mindig nem sikerült szabályszerűséget találnia, hogy mikor tűnik el, és mikor nem. Hosszas gondolkodás után arra a következtetésre jutott, hogy léteznie kell bizonyos párhuzamos világegyetemeknek, ahová ezek az energiaadagok "átcsúsznak".
Ezzel egyidőben indult útnak a húrtelmélet, és meglepő módon az elmélet minden pontja alátámasztja a párhuzamos világok elméletét is. Tehát nincs kizárva, hogy létezik több, a jelenlegivel párhuzamosan létező világegyetem. Erre próbált bizonyítékokat szerezni. Egy ideig eredménytelenül folytak a kísérletek, de nemrég egyre több energiaimpulzust sikerült eltűnésre bírni, illetve egyre több energiaimpulzus érkezett csak úgy, a semmiből. Vagy egy párhuzamos világból? Szerinte ez annak a jele, hogy nagyon közel kerültünk egy másik világhoz. Ezek szerint az történhetett, hogy valami módon "átestem" ebbe a világba? Ezzel az elmélettel csak egy gond van: ha tényleg közel került egymáshoz ez a két világ, akkor az eredeti világomban a fizikatanár hogyhogy nem talált semmi erre utaló nyomot? Hiszen ha itt érezhető volt, akkor ott is érezni kellett volna. Szóval van még itt elég furcsaság.
Miután a teázást befejeztük, hazamentem, majd elindultam felkutatni azt a bizonyos omladozó házat. Mindhárom helyet körbejártam, azonban a kék fénygömbnek semmi nyoma nem volt. Igaz, nagyon nem kutakodtam, de egy fénygömb fényét ablakon keresztül is látnom kellett volna. De majd holnap közelebbről is megnézem ezt a három házat, hátha találok valamit.

Nincsenek megjegyzések: