2008. február 3., vasárnap

Vihar

Éjszaka irtó nagy zivatar volt. A villámokba szinte belerezgett a ház. Villany nem volt, de a villámlások így is többször nappali világosságot csináltak. Felébredtem, és kimentem megnézni, hogy mennyire heves viharról van szó. Azonban amikor kinyitottam az ajtót, és egy villámlás fénye mindent bevilágított, ott állt előttem ő. Gyorsan felkapcsoltam az elemlámpát, de akkorra már sehol nem láttam. Kimentem az udvarra körülnézni, elvégre ennyi idő alatt nem juthatott messzire, de sehol nem volt. Ekkor egy hatalmas villám pont felettem csattant. Még szerencse, hogy nem ért le a földig, mert abból nem sok jó származott volna. A villámlás fényében újra megláttam őt, méghozzá a ház ajtajában. Bement, és becsukta maga mögött az ajtót. Szerencsére nem kulcsra, így utánafutottam és bementem, de amikor beértem, már sehol nem volt. Csak egy papírlapot találtam az asztalomra téve a következő felirattal: "omladozó épület, kék fénygömb". Kerestem, hátha a lány még idebent van, de ahogy rávilágítottam az ablakra, láttam, amint kintről néz befelé. Természetesen mihelyett megláttam, egyből elfutott. A biztonság kedvéért mindent kulcsra zártam, és minden nyílást, kéményt, kályhát eltorlaszoltam. Elvégre simán kijutott a házból, és ha kifelé talált magának utat, akkor befelé is talál.
Miután kicsit megnyugodtam, elkezdtem gondolkozni a papírra írt két kifejezésen. Omladozó épület és kék fénygömb. Vajon mit jelenthet? Mire utal? Attól tartok, hamarosan meg fogom tudni.

Nincsenek megjegyzések: