2008. február 2., szombat

Egy újabb különös nap

Tegnap ismét láttam azt a különös lányt. Reggel, mielőtt bementem az iskolába, az utca szemközti oldaláról nézett engem. Gyorsan felrohantam a tanáriba, de mire kinéztem az ablakon, már nem volt ott. A nap további részében nem láttam.
Ma viszont ismét találkoztam vele, méghozzá délután, amikor a városba mentem bevásárolni. Felszálltam a buszra, és amint leültem, megpillantottam őt a váróteremben. De hisz egészen a busz érkeztéig ott voltam, látnom kellett volna, ha ő is ott van.
Miután végeztem a bevásárlással, és felszálltam a hazafelé tartó buszra, ismét megpillantottam őt. Ott állt a busz mellett, egész közel hozzám. Meg kell hagyni, igen szép arcú lány. Közepesen hosszú, sötétbarna, kissé hullámos haja van, és mindig sötét színű melegítőt visel. A gyönyörű barna szemeivel olyan szépen tud nézni... Fogalmam sincs, hogy ő kicsoda, mit akar, és miért tűnik fel állandóan körülöttem. Felettébb rejtélyes egy alak.
Remélem, hogy holnap jó idő lesz, ugyanis akarok egyet biciklizni a közeli erdőkben. Vajon ott is találkozni fogok vele?...

Nincsenek megjegyzések: